BBC-ի տեղեկացմամբ՝ Դոնալդ Թրամփը հայտարարել է, որ առայժմ չի ցանկանում նոր պատժամիջոցներ սահմանել Ռուսաստանի նկատմամբ, որպեսզի չվնասի խաղաղ գործընթացին։ Նրա դիտարկմամբ՝ ռուս-ուկրաինական հակամարտությունը պետք է մնար Եվրոպայի խնդիրը, ԱՄՆ-ը չպետք է միջամտեր, և եթե էական առաջընթաց չլինի, ԱՄՆ-ը իր դերը կարգավորման հարցում կզիջի Եվրոպային։ Նա հավաստիացրել է, որ ամերիկացի զինվորներ ՈՒկրաինայում չեն լինի։                
 

«Այսօր կրթությունն ու գործարար միջավայրը կտրված են իրարից»

«Այսօր կրթությունն ու գործարար միջավայրը  կտրված են իրարից»
21.07.2017 | 09:01

«Marketers Community» հիմնադրամը հայտարարում է Հայաստանում առաջին բիզնես դպրոցի մեկնարկի մասին: Դասընթացները կանցկացվեն «Կոնգրես» հյուրանոցում՝ շաբաթական 2 օր, երեկոյան ժամերին: Բիզնես դպրոցն իր դռները կբացի սեպտեմբերի 11-ին: Մեկ տարվա կուրսի տևողությունը 6 ամիս է, յուրաքանչյուր տարվա մասնակիցների քանակը` մինչև 35: Սովորել կարող են 18 տարեկանից բարձր քաղաքացիները:


Հայաստանում առաջին բիզնես դպրոցը (Marketers Community | The First Business School In Armenian) համագործակցում է գերմանական դպրոցի (EU Business School) հետ: ՈՒսումնական մոդուլի մշակման համար հիմք է հանդիսացել 300 բիզնես դպրոցների փորձը: «Իրատեսի» զրուցակիցը Հայաստանում առաջին բիզնես դպրոցի հիմնադիր ԾՈՎԻՆԱՐ ՍԱՐԳՍՅԱՆՆ է:


-Որո՞նք են բիզնես դպրոցի ստեղծման հիմնական նպատակն ու շարժառիթը:
-Նպատակը որակյալ բիզնես կրթություն ապահովելն է, նոր բիզնես գաղափարների իրականացմանն աջակցելը, ինչպես նաև գործող բիզնեսների համար փորձառու մասնագետներ պատրաստելը: Նշված կետերը նպաստելու են ՀՀ-ում զարգացած բիզնես միջավայրի ստեղծմանը, որովհետև բիզնես միջավայրի զարգացման համար անհրաժեշտ են որակյալ կադրեր, իսկ որակյալ կադրեր ունենալու համար` համապատասխան կրթություն:
-Ովքե՞ր են դասավանդելու դպրոցում:
-Դասախոսական կազմում ընդգրկված են միջազգային շուկայի և հայաստանյան հաջողակ ընկերությունների փորձագետներ, ինչպես նաև սեփական բիզնես գործունեություն ծավալող անհատներ: Տեսաբաններ, որպես այդպիսին, չկան, բոլորը գործարարներ են, անհատներ, որ ունեն անցած ճանապարհ: Տրամադրվելու են առավելապես գործնական գիտելիքներ: Դա այն է, ինչ այսօր պակասում է մեր երիտասարդներին:
-Ինչպիսի՞ն է լինելու ընդունելության կարգը:
-Ընդունելությունը լինելու է երկու փուլով. գրավոր` հոգեբանական թերթիկի լրացման ձևով, և բանավոր` հարցազրույց: Գնահատելու ենք անձի որակները` տրամաբանություն, հաղորդակցման և կազմակերպչական հմտություններ, նոր գաղափարներ ստեղծելու պատրաստակամություն, վերլուծական միտք, տեղեկատվական հոսքեր գեներացնելու հնարավորություն, ինչպես նաև օտար լեզվի որոշակի իմացություն: Խիստ մասնագիտական գիտելիքներ ունենալը կարևոր չէ:
-Ի՞նչ է տալու դպրոցը բարձր որակական հատկանիշներով օժտված, որոշակի փորձ ունեցող կամ նոր-նոր քայլեր անող ուսանողներին:
-ՈՒսանողները կստանան պրակտիկ գիտելիք, փորձ, կապեր: Կծանոթանան և կապեր կհաստատեն ավելի քան 50 հաջողակ ընկերությունների գործարարների հետ: Նրանք, ովքեր սեփական բիզնես դնելու նպատակ չունեն, կարող են տեղ զբաղեցնել արդեն կայացած ընկերությունների կարևոր օղակներում, քանի որ մենք մրցունակ կադրեր ենք պատրաստելու: Այսօր կրթությունն ու գործարար միջավայրը կտրված են իրարից: Համալսարանը թողարկում է կադր, գործարար միջավայրը լրիվ ուրիշ բան է ուզում: Առաջարկն ու պահանջարկը չեն համապատասխանում: Մեր դպրոցը կստեղծի ապագա աշխատանքային ռեսուրսն իրական գործարարի հետ կապելու հնարավորություն: Այսօր շուկան չի սպասում: Աշխատաշուկա մտնելու համար պետք է ունենաս գործնական գիտելիք: Գործարարին պետք է ոչ թե տեսական գիտելիք, այլ իր խնդիրների լուծման տարբերակ: Կրթության դասական տարբերակը, որ մեզ սովորեցնում են համալսարաններում, իհարկե, անհրաժեշտ է, բայց ժամանակները, պահանջները, բիզնես միջավայրը փոխվել են: Բարձրագույն ուսումնական հաստատություններն այնքան ճկուն չեն, որ ժամանակին համընթաց վերափոխվեն, և կրթական այլընտրանքային հաստատությունները լրացնում են այն բացը, որ չեն կարող տալ համալսարանները:
Հավելեմ, որ ուսումնառության ընթացքում ուսանողները պետք է աշխատեն իրենց առաջարկած կամ մեր տրամադրած որոշակի գաղափարների վրա: Կուրսի ավարտին հանձնաժողովը գնահատելու է նրանց աշխատանքը: ՈՒսանողներից մեկը կստանա ֆինանսավորում՝ իր գաղափարն իրականացնելու համար:

«ԳԻՏԵԼԻՔԻ ՊԱԿԱՍՆ ԱՄԵՆԱՄԵԾ ՌԻՍԿՆ Է»


-Ինչո՞վ են առանձնանում նոր սերնդի գործարարները, եթե համեմատենք հայ գործարարների ավագ, ըստ էության, առաջին սերնդի հետ:
-Նախկին սերունդը զբաղվել է առևտրով, գործարարներ շատ քիչ են եղել: Մեր օրերում հաջողում է այն գործարարը, որն ավելի կրթված է, տիրապետում է նորագույն տեխնոլոգիաներին, առավել դինամիկ է ընդառաջ գնում փոփոխություններին: Գիտելիքի պակասն ամենամեծ ռիսկն է: Օրինակ` Zangi-ն, Menu.am-ը ստեղծվել են երկու տարի առաջ, բայց շատ ավելի հաջողված են, քան շուկայում 15-20 տարվա գործունեություն ծավալող բիզնեսները: Առևտրով զբաղվելը` մի տեղից գնել կամ ներմուծել, մյուս տեղում վաճառելն արդեն հետաքրքիր չէ: Առաջընթացն ապահովում է ինտելեկտուալ բիզնես արտադրությունը, այն բիզնեսը, որ հավելյալ արժեք է ստեղծում քո երկրի համար:
-Շատ է խոսվում տեղական արտադրանքը զարգացնելու մասին: Ի՞նչ է պետք, որ շատանան «Made in Armenia»-ները, նաև վստահություն լինի դրանց նկատմամբ: Ի՞նչ կտա այդ առումով բիզնես դպրոցը:
-Եթե ուզում ենք զարգանա հայկական բիզնեսը` հագուստ, սնունդ, տեխնոլոգիա, մենք պետք է ունենանք համապատասխան մասնագետներ, որոնք այդ ամենը կյանքի կկոչեն: Իհարկե, հնարավոր է, որ «Made in Armenia»-ին առավելություն տրվի՝ գերմանական, ճապոնական բրենդների համեմատ: Խնդիրը հետևյալն է. պետք է հասկանալ, թե երկիրն ինչ պոտենցիալ ունի, դա էլ սովորեցնել ուսանողին, որ ուսանողն իմանա` ինչ ուղղությամբ պետք է մտածել, որ ոլորտներում հնարավորություններ փնտրել: Եթե տրվեն գիտելիք, գործիքներ, գործնական կապեր, այդ ամենից հետո նա կլինի հերթական բիզնեսի ստեղծողներից մեկը:
-Դուք նշեցիք գիտելիքի, կրթվածության կարևորության մասին, ի՞նչ դեր ունեն գործարարի համար մշակութային ժամանցի ձևերը` ընթերցանություն, այցելություն կինոթատրոններ, ցուցահանդեսներ, թատրոն և այլն: Ընդհանուր եզրեր ունե՞ն բիզնեսն ու մշակույթը:
-Ժամանակակից գործարարները մեծ տեղ են հատկացնում ընթերցանությանը՝ հաջողակ բիզնեսի հիմքում ընկած է միտքը: Եթե ուզում ես հաջողություն ունենալ, պետք է տարբերվող, ստեղծարար մտածողություն ունենաս, ինչին մեծապես նպաստում են ընթերցանությունը, ինքնազարգացումը, նաև տեղեկացված լինելը: Գործարարը պետք է հետևի օրվա լրահոսին, իմանա` ինչ է կատարվում աշխարհում, ինչ հնարավորություններ կարող է օգտագործել, ինչից խուսափել, ինչ ռիսկերի դիմել: Ասեմ, որ ուսումնառության ընթացքում ֆիլմի և գրքի վերլուծություն է արվելու: ՈՒսանողներին տրվելու է բիզնես գրքերի ցանկ, ուսումնասիրելու են, շնորհանդես են կազմակերպելու` ներկայացնելով այն բոլոր մտքերը, գաղափարները, որ քաղել են այդ գրքից: Նույնը արվելու է ֆիլմերի դեպքում: Դրանք ինֆորմացիայի հսկայական աղբյուր են:
-Ասում են՝ մեր օրերում բիզնես մտածողություն պետք է ունենա նաև արվեստագետը: Համամի՞տ եք:
-Բիզնես մտածողությունը ենթադրում է ձգտում` ինչ-որ բան ստեղծելու, փոխելու, բարելավելու: Արվեստի գործը պետք է շրջանառել, իրացնել, վերածել բիզնես արտադրանքի, բայց դրանով պետք է զբաղվի ոչ թե արվեստագետը, այլ համապատասխան մասնագետը:


Զրուցեց Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆԸ

Դիտվել է՝ 16222

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ